Blog

bellen-of-chatten-klantenservice
Bellen of chatten? Zo communiceer je het beste met klanten

Klantenservice is de afgelopen jaren flink veranderd. Waar bedrijven vroeger alleen maar telefonisch bereikbaar waren binnen kantooruren, heb je nu als consument veel meer opties. Maar is dit ook een voordeel? Lees meer …

tips inspreken welkomstboodschap
Stop je met je bedrijf? Vergeet dit dan niet

In Nederland komen er jaarlijks duizenden bedrijven bij die zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Maar er zijn er ook veel die zich weer uitschrijven. Denk je er ook aan om je bedrijf digitaal stop te zetten? Lees meer …

iphone-apple-update-prive-zakelijk-scheiden
Apple lanceert nieuwe functie om werk en privé te scheiden

Werk en privé gescheiden houden wordt steeds belangrijker. Steeds meer providers en smartphone-merken spelen hierop in. Lees meer …

whatsapp-beeldscherm
WhatsApp nu ook te gebruiken op meerdere apparaten

Het nadeel van het zakelijke WhatsAppen was altijd dat je maar vanaf één telefoon het WhatsApp account kon gebruiken. Dat is nu verleden tijd. Lees meer …