Referenties

Nadat onze klanten de Dubline app in gebruik hebben genomen, hebben wij gevraagd een referentie achter te laten. Hieronder vind u een overzicht van de gebruikerservaringen.

Overal en altijd bereikbaar zijn met een vaste lijn.

Dat is iets waar ik al jaren naar op zoek was. Doorschakeldiensten en andere vast-op-mobiel oplossingen boden nooit de ideale oplossing die ik zocht. Dubline is de eerste oplossing die daadwerkelijk een volwaardige vaste lijn biedt naast je mobiele telefoonlijn. Ik kan zelfs mezelf bellen op hetzelfde toestel, haha!

Gerrit Loopstra, managing partner Apics Flexjobs
Referentie Apics Flexjobs
Afbeelding van Rutger van der Weel - chefkok en eigenaar restaurant Katseveer
Een openbaring!

Mijn restaurant is gelegen op een prachtige plek aan het water in het Zeeuwse buitengebied. Bellen kon voorheen niet anders dan via een ADSL verbinding die slechts 2Mbit per seconde gaf.

De bereikbaarheid was belabberd; de telefoon kon elk moment wegvallen en erger nog… Mijn restaurant is meerdere malen onbereikbaar geweest als er eens een blikseminslag in de wijkcentrale was of tijdens een storing bij de provider. Soms wel langer dan 2 dagen.

Aangezien 80% van mijn restaurantbezoek gereserveerde gasten betreft, was dit nogal frustrerend. Het was daarom voor mij een openbaring toen ik hoorde ik over de mogelijkheden van bellen over 4G die Dubline faciliteert. Ik ben daarom om gegaan van analoog naar digitaal. Nu werkt mijn telefonie perfect. Het is niet alleen betrouwbaar, met Dubline heb ik ook de flexibiliteit die bij me past. Soms staat het vaste zakelijk telefoonnummer doorgeschakeld naar mijn mobiel en soms ook niet.

Ik ben blij met de service van Dubline.
Er is veel meer mogelijk dan je denkt. Je moet er alleen wel van weten.

Restaurant Katseveer te Wilhelminadorp
[Michelinster sinds 2005]

Rutger van der Weel, chefkok en eigenaar Restaurant Katseveer
Met Dubline bespaar ik nu aanzienlijk op de kosten.

Ik zit meer bij de klant dan op mijn kantoor en had mijn zakelijke vaste lijn continu doorgeschakeld naar mijn mobiele telefoon. Ik heb mijn telefoonabonnement op kantoor kunnen opzeggen en ik heb  geen kosten meer van het doorschakelen naar m’n mobiel. Daarnaast kan ik nu altijd met m’n mobiel de klant terugbellen met mijn ‘vaste’ Dubline nummer. Alsof ik continu op kantoor ben…

Jeanine Vermeulen, managing partner Peoplewise
Referentie Peoplewise