wat kost slechte bereikbaarheid

Wat kost slechte bereikbaarheid?

Wist je dat 25% van de consumenten naar de concurrent gaan wanneer een bedrijf niet of slecht bereikbaar is? Uit recent onderzoek is gebleken dat meer dan de helft van de bedrijven tijdens kantoortijden met enige regelmaat slecht of soms zelfs helemaal niet telefonisch te bereiken zijn. Te bedenken dat meer dan een kwart van de consumenten die de bedrijven probeerde te bereiken belde voor het maken van een afspraak of het plaatsen van een bestelling.

De 5 type bedrijven die het slechts bereikbaar zijn:

1) Webshops en postbedrijven
2) Financiële instellingen
3) Retailbedrijven
4) Advies & Bemiddeling
5) Bouwbedrijven

 

Goede telefonische bereikbaarheid is het visitekaartje van een bedrijf

Wanneer je als bedrijf je bereikbaarheid op orde hebt, laat je zien dat de klant op nummer een staat. Iets wat van grote invloed is op de klanttevredenheid van je bedrijf. Daarom wordt er ook vaak gezegd: “Goede telefonische bereikbaarheid is het visitekaartje van een bedrijf”.

 

Bereikbaarheid regelen via Dubline

Dubline zorgt ervoor dat ondernemers altijd en overal bereikbaar zijn voor hun klanten en leveranciers, met behoud van het originele telefoonnummer van het bedrijf. Dubline maakt hierbij gebruik van een betrouwbaar platform, ondersteund door adequate service waarop men de telefonie-wensen kwijt kan en waarbij transparante, flexibele voorwaarden en lage tarieven worden geboden!

 

Voordelen van bereikbaar zijn dankzij VoIP

Zo ben jij als ondernemer altijd en overal bereikbaar tegen het laagste tarief en de laagst mogelijke investering, maar wel met de hoogste kwaliteit en de beste ondersteuning. Dat doen wij met onze unieke Dubline bel-app en de nieuwste VoIP-technologie. De app (beschikbaar voor Android en IOS) installeer je op je mobiele telefoon en je kunt direct bellen via het datanetwerk.
Kortom, Dubline is een app waarmee je eenvoudig een tweede, vaste telefoonlijn op je smartphone installeert zonder extra SIM kaart, waarbij Dubline direct leidt tot:

  1. Kostenverlaging
  2. Verhoging klanttevredenheid
  3. Duurzaamheid

 

Kortom

Slecht bereikbaar zijn kost elke onderneming klanten, en dus geld. Het feit dat je onderneming klanten misloopt lijkt ons een belangrijke indicator om hier wat aan te veranderen.
Wil jij vanaf nu ook altijd en overal bereikbaar zijn? Meld je de dan snel via de onderstaande button:

AANMELDEN